به گزارش صدای بورس، در اطلاعیه این شرکت آمده است: از شرایط این کار داشتن حداقل مدرک کارشناسی ارشد رشته های مدیریت بازرگانی مالی، اقتصاد و حسابداری و سایر رشته های مرتبط، حداقل ۵ سال سابقه کار مرتبط،آشنایی با بازار سرمایه، توانایی به روز رسانی دانش و اطلاعات همکاران، آموزش همکاران جدید، تسلط به نرم افزارهای آفیس، تسلط به نرم افزار های کال سنتر، توانایی برنامه ریزی، پایش و بهبود مستمر رضایتمندی مشتریان، تعامل و برقراری ارتباط موثر با مشتریان حقیقی و حقوقی، تسلط بر مفاهیم CRM، دارای روحیه مسئولیت پذیری، انعطاف پذیر، دقت در انجام امور محوله، منظم، متعهد و پیگیر است.
دارندگان گواهینامه اصول بازار سرمایه در اولویت هستند.
افراد واجد شرایط رزومه خود را با عنوان «سرپرست ارتباط با مشتریان» به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند:
hr@sepehrib.com
بیشتر بخوانید:
نظر شما